De Chriilo Domino, &c. unde conflat, effe Hippocratis ; unde fi quis hoc neget, nec faltem refellitur, fed ridetur, nifi quia ab rpfo Hippocratis tempore, ufque ad hoc tempus, & deinceps , fuccejfionis fe-ries commendavit, ut hinc dubitare, demen-tis fit. Platonis, Ariflotelis, Ciceronis, Tar-ronis, aliorumque ejufmodi Auflorum libros, unde noverunt homines, quod ipforum fiat, nifi eadem temporum fibimet fuccedentium conteftatione continua Ì Multi mulca de lit-teris Eccleftaflicis canfcripfcrunt , non qui-dem auftoritate canonica , fed aliquo adju-vandi fludio , five difeendi . Dude conflat, quid cujus fit, nifi quia his temporibus, qui-bus ea quifque jcripfit, quibus potuit , infi-nuavit, atque edidit, inde in alios, atque alios, continuata notitia, latiufque firmata,, ad pofteros , etiam ufque ad noflra tempora, perveneruntj ita ut interrogati, cajat quif-que liber fit, non bœfitemus, quid refponde-re dtbeamusi Sed quid pergam in longé præ-ferita J Ecce tflas literas , quas habemus in manibus, fi pojtaliquantum tempus vita hu- jus nofira , vel illas cujufquam Faufli effe , vel has neget, efic meas ; Vnde convincitur, nifi quia illi, qui nunc ifla noverunt, noti-tiam fuam ad longé etiam pofl futuros, con• tinuatis pofleronim fuccefiionibus,trajiciunti ¿ju&, caw ita finì , quis tandem tanto furo-re ctecatur , nifi Dœmoniorum , mendaciio-,quorum malitia , atque fallacia confentien-do ,fubverfus fit, qui dicat, hoc mereri non potuijfe Apoftolorum Ecclcfiam, tam Fidem, tam numerofam fratrum concordiam , ut eo-rum feripta fideliter ad pofteros trajicerent, tum eorum cathedras ufque ad prxfentes Epijcopos certiffima fucccffione fervarint , cum hoc qualiumcunque hominum feriptis , five extra Ecclefiam , five in ipfa Ecclcfia? tanta f licitate proveniat , Arguunt I. In Evangelio Matthaei non di-citur Chrirtus filius Dei , fed tantum fi-lius hominis ; quod eft hærefis Ebionita-rum . In Evangeliis autem Marci, Lucæ, & Joannis Chrirtus dicitur, finePatrej, & fine Matre in terris: ergo,aut ert fai-fum Evangelium Matthaei, aut funt faifa Evangelia Marci, Lucæ, & Joannis. II. In Evangelio Matthæi invenitur tantum Genealogia Jofeph , & alferitur, hanc pertinere ad Çhrirtum : ergo , vel ejf Evangelio Matthæi eruitur, Çhrirtum-» erte filium naturalem Jofeph , quod eil falfum; vel Genealogia illa eft imperti-nens ad Chrirtuin , adeoque fpuria , & faifa . HL Matthæus , fi dicatur, quod fcripferit Genealogiam Manæ Virginis ex Tribu Juda , & ex familia David , ut .7 ex inde defeendere faciat Chrifti gene-rationem, nec etiam videtur, veritatem fuirte aflequutum, quia Maria Virgo erat ex Tribu Levi, & ex Stirpe Aaronis. Quod probatur , quia Lucæ 1. dicitur Maria Virgo cognata Elifabe hæ de fi-liabus Aaronis . IV. Matthæus memorat Magorum adventum ad fpeluncam , ubi Chrirtus Cunas elegit , etiam Stellæ ap-paritionem , & pariter Infantium cæ-dem, quam Herodes præceperat.; ied de his־, nemo alius ex Evangeli(! s 10-quitur, & Jofephu's Hebraeus omnino fi-Jet : ergo fida funt fada . V. Matthæus item multa citat Prophetarum dii!a,quæ in Prophetarum libris non leguntur. Quod probatur, quia Matthaei 2. habe-tur : Et veniens Jcfus, habitavit in civita-te, qua¡ vocatur Nwgaretb ,. ut impleretur , quod diffum eft p r Prophetas : fifitonivti-, NaXarsus vocabitur ; & nihilominus in_« Prophetarum libris, hæc ultima verba_, non inveniuntur. Matthaei 27. de agro, qui fuit emptus triginta argenteis, quos Judas Proditor in Templo projecit , le-gitur : Tunc impletum eft , quod ditium cft per Jeremiam Prophetam, dicentem: Et ac-ceperunt triginta argenteos, pretium appre-tiati , quem appretiaverunt a filiis Ifrail , & dederunt eos i>1 agrum figuli , fient con- flit dit mihi Deus ; & nihilominus Pro-phetia hæc non cft in Jeremía , ied in_» Zacharia Propheta cap. 11., ubi dicitur, •quod ager figuli emptus fuit illis trigin-t» argenteis , qui portea delati fuerunt ad Statuarium . VI. Hieronymus dubitat de capite ultimo Marci; in epiftola enim j jo. ad Hedibiam dicit, quod de refur-rctiione Chrifti, & apparitione ejuftjem, diverfa narrant Evangdiftæ : /n qu.bus primum quieris , cur Mattbœus dixerit ; Te-fpere autem Sabbati illucefcentefn una Sab-fiati Dominum furrexiffie ; & Marcus, mane refurreffioncm faffam effe, commemoret ,ita feribens : Cum autem re/urrexijfet una Sab-fiati mane, apparuit Mana Magdalena , de * qua ejecerat jeptem Damonia-,& illa abiens, nuntiavit iis , qui cum ca fuerant, lugenti-bus flnt ibus , silique audientes , quod viveret, & quod vidiffet cum , non credide-runt ei, Hujus quafiionis duplex folutio cft. ,Aut enim non recipimus Marci teftimonium, quod in raris fertur Evangeliis , omnibus Gradee libris ,.pene hoc capitulum in fine~j non habentibus : praefert im cum diverfa, at-que contraria Evangelifiis cœtcris narrare, videatur. Aut hoc refpondendum, quod uter-que verum dixerit : Matthäus, quando Do- minus