Qii'inqùagefinìa. plis, quorum male viaentium milititi» : do eft innumerabilis,ficut fcriptum eft Stultorum infinitus eft numerus.Eccle. i Ecce quomodo vno conuerfo nonfo lum plurimi conuertuntur, fed etiam-hunc ne conuertatur , & viuat totis ni : tuntur conatibus impedire. Sed quid faciet cecus pio fua illumi Peccator natione addnm clatnans.i.peccator có.fe cóuer-uerti delyderas?Nàols peccator c^cus, tens a(j quia ois malusignoras j.Eth.Certè eia ‘Chriftu met,dicit Aug. No deficiat,neq; duca- qUid fa-tur quali autori tate turbarum, nec eos cjat, qui priores chrifliani flint malè viueti tes,& bonis operibus inuidentes imite tur.Non dicat,quo viuunt illi ta multi,' fic viuarn & ego,memor fcripturx, Ne fequaris turbam ad faciendum malum:' nec in iudicio populorum acquiefcas lententis, vt à vero deuies . Exo.23. ■■ Sed conftanter perlèueret clamando-(etiam in turbas increpantes,influitati tes,reuocantes)ad dnm, quoufque perveniat clamor eius ad lefum. Nam qui perfeueràuerìt,ait Aug. non attendens turbas prohibentes, neque magnipen-dés, quod videntur cum Chrifto ambi» lare .i.quod chrifliani funt, fi plus ama uerit luce, qua Chriftus daturus eft, q, timuerit ftrepitu prohibenté,nullo mó lej?abif,fed flabit Iefus,&exaudiet illu Quid autem primum patetquisin initio fugeonuerfionis, fiia petitione cxcus ille oftédit, q non auru fed luce quaerit, paruipendit extra lucem aliquid quaerere.Quoniam & fi habere c£ non poteft videre , quod habet, imitemur ergo eum fratres ait Gregor, in homil. quem & corpore audiuimus, & mente faluatum . Non falfas divitias, non terrena dona,non fugitiuos honores à domino, fed lucem petamus.Nec lucem illam , qus loco clauditur, qua: cu tempore finitur, qua; noftiu interri» ptióe variat, quae à nobis cóiter cum peccatoribus cernitur. Sed quxramus lucem iuftitix, quatenus oculis mentis videre poffimus,& cognofcere, & iem-p videre,qug iufla funt,& placita deo. Iuftitia.n.yia eft, qua venitur ad illam con tur,& veritate,il nóillu.pratcederent, fed imitado lequerétur.Prarcediit nàq; ducé,q illius ducatu contéti no funt,ip fi fibi femita qua ambulét, quxrùt,qui fua volutate no illius pceptis diriguntur,ac regulis . NI q fequit iter fuu,ac pailus praecelforis fui greffibus modera tur,qui verò.prxcedit,i pie fibi ambula di regula eli. Itaqj Chriftu praecedere intelligurtur, qui fua dno prxferùt vo luntaté,primo fibi, deinde illi moliuntur peruerfo ordine complacere. Contra quos Sapiens. Eccl.i.ait, Oculi fa-pientis in capite eius,ftultus autem in tenebris ambulat.Qua; exponens beatus Grego.ho.t.fùper Ezech.ait, Tunc in capite óculos habemus,cum viam re demptoris noflri, qui eli caput omniu noflrum tacita cogitatione confpici-mus, & omnis noftra intentio in eius fe imitatione erigit,ne fi vias lucis afpi cere oculus mentis neglexerit, ftatim claufus in erroris tenebras cadat. Ab il Us ^ergo,qui luce m Chriflum’prxcedut impediri folet,qui corde ad dominum, & opere pro fua illuminatione clamat. De quo clamore beatus Aug.ferm.i8. de verbis euange.ita ait, Apertè dico , Timeo enim & lefum tranfeuntem, & manente,& ideo tacere non pollimi Bo nos chriftiapos vere iludiofos,volentes tacere pr^cepta Dei, q.ux in euangelio (cripta funt, chrifliani mali, & tepidi prohibent. Turba etiam, qu^ cum domino eft, prohibet, clamantes.i bene operantes, ne perfeueran do fanentur. A ,À _ Et quo prohibentur?verbis,&operibus. . cus quodlibet poteft, fine luce tamen Nam fiquis incipit contemnere mudu n ’’ ~ ' 1 fpernere cu fuis voluptatibus feculum, difpergere fua,& dare pauperibiis.Hoc enim eli clamare ad Chriftum,ne forte ad idem Aug.dicit,fimus ftrepentes,vo cibus,& muti moribus . Qui inquà fic voce ,& opere ad Chriftum clamant, omnes fui cognati, amici, vicini, affines,qui diligunt feculum contradicut, dicentes. Quid infanis?Nimius es,ifta dementia eli? Nunquid alti nonfunt chrifliani? Ifta ftultitia eft &c. Nec fo lis vocibus comprimunt bonos chriftia nos mali,fed & malis operibus,& exé-