Dominica oculi eidi natio, Muliercula: laudatio accepti ta. Ex quibus quatuor elicere poteri-mus.regulas, quibus feruatis, noftra conuerfio redditur frutìuofa. Quo ad primum narrat euangelifta deteftabilem inuidiffimorum ludiorum blafphemiam.Nam cum dominus mifericordis (us Venas aperuit,ac be-nigniffimè in eodem homine triplex fa nitatis beneficium contulit, quoniam d^monem expulit ,c£cum illumina-uit,vt Matt.dicit cap.duodecimo,&mu tum loqui fecit, vnde & popularis turba in admirationem vtique laudis excitata eft dicens. Nonne hic eft filius Dauid, vt dicit Matth^us ? Perfidifli-mi pharifsi, & feribx Deo honorem fubtraxerunt, & alii principi d$mo-ftiorum attribuerunt. Alii haec ligna paruipendentes, de c^lo maiora ihira^ cula expedabant. Ex quo nos hanc doftrinam attenda Quicui mus, Vt quicunque à peccatis liberari que àpec defyderat', ac perp^nitentiam conuer cato libe ti adChriftum, extrinfecam emenda- rari deli tionem non expediet, fèd feipfum emé derat ex dare per bona: voluntatis propofitum trinfec* . non retardet, quoniam vt Chryf.ait emenda Homil. trigefimonono. Qui feipfum tionem : corrigere ,& emendare voluerit quod non ex- , 1 in feipfo eft, atque in poteftate eius pedet. 1 explere, nullus eiextrinfecus prode-1 r it. Et in lib.primo de compunc.cor.ait. uerti ad Deum, gratia omninoneeve-nit, imo quod magis eft peruerfis ani mis exteriora adhibita beneficia officiunt,magifque indurant.Nunquid gra tia domini noftri coram pharifaeorum oculis mifero impenfa,quae turbis cau-fa fuit admirationis , de priuatis eoru animis occafio fuit blafphemia ? Et quod illis fuit in refurredionem, iftis ceffit in ruinam fecundum prophetiam Symeonis. Lue fecundo. Reue-ra fandi propofiti viris omnia etiam mala,Jetiam propria iommifla peccata cooperantur in bonum . Sunt enim eis occafio maioris diledionis Dei itati ta peccata mifericorditer remittentis maio H4 feparant, quemadmodum iudaei a fide patrum per quam Chrifto adhuc futuro iungebantur,difceflerunt,Chriftum dominum multipliciter blafpheman -tes. Ideoque eifdem dominus fuam defolationem perpetuam praedixit in verbo thematis. Omne regnum in fe &c.Pro gratia Aue Ma.Primò euangelium. Secundò euangelii per doftrin as profècutio . Erat Iefus eiiciens danno nium,& illud erat mutum. Omne regnum in fe diuifum defola bitur. Praeter regna in introduflione commemorata,eft & aliud regnum par ticulare cuiuslibet hominis fingularis tempori plus conueniens, fecundum illud Hugo.in de regno animae. Nobile regnum poffidet, qui cor fuum podi det. Cor nonvtique carnale, fed fpiri rituale, animam fcilicet. Nam omnes nos fecit Chriflusiregnum, & facerdo-tes Deopatri.Apocal.i.& Huic regno etfi .voliintas prxfidet i n effe natu! rali, longè tamen nobilior rex praefidet in eflè gratuito, & i piri tali. Hic rex éftfpiritùs fandus', De quo propheta. Ipfe reget nos in fecula. Regit inquam , per gratjam, & iufti-tiam in vitam ^ternam. Roma.quifito, Si autem regnum noftrumab illo rege diuiditur ,haud dubium quittjperpetua defolatione defolabitur. Diuiditur au tem ab-Jioc rege per mortale-peccatum ____ Coniungitur per pqnitentiam . Hate Et in lib.primo de compunc.cor.ait. enim neceflaria eft longè pofitis à Deo Ad eos, qui nec initium faciunt con-vt appropinquent, ait Magifter diftin ' ' ~ '------:---- èlio.deci moquarto lib. 4. Ad quam fa tis vos adhortata eft ecclefia per euangelicas doftrinas. Nunc metu p?ne, nunc fpe venis,nunc diuini amoris dulcedine, ad extremum 'etiam' fiiijp-' fi us dilezione. Inpr^fenti vero euangelio quantu ad nos pertinet, inftruit quomodo ad jpfam prxparemur, quomodo denique ea adepta, à fine eius , (alutis fcilicet fruftu non fruftremur. Quatuor enim ad litteram pratfens euangelium continet puntìa, qua? funt Deteftabilis Iu deorum blafphemia, Chrifti excufàtio saaufueta, damnabilis perfidorum re-