Quinquagefimà. $$ fit,vt habeat homo, in quo fiium creatorem redè imitetur,& refurgat futurus immortalis.Omnia amara illeptu Jit,vt nihil nos refugiam®. Quid enim amarum eft in ilio, qué medicus nobis dedi.tjpoculo (ait Aug.fer.-18. de verbis euangelii) quod ille non bibe ri t?Si contumeliam prior audiuit cum d^mo nes expelleret, demonium habes, & q> in Beelzebub eiicit dgmonia. Si dolores amari funt, ligatus, flagellatus, erucifixus eft. Si mors amara efl,etiam mortuus eft. Si genus mortis exhorre-fcit infirmitas, nihil illo tempore fuit crudelius, quam mors crucis. Non enim fruftra commendans eius obe-dientiam,apoflolus addidit dicens:Fa-dus obediens vfque ad mortem, mortem autem crucis. Quid ergo homo pro fe pati debet ( dicit Grego, in ho-mil ) fi tanta Deus proi hominibus per tulit? Quid non guftabit infirmus,fi ta amara pro infirmo bibit medicus fa-nus? Hanc domini paffionem, & mor-Curhoc tem,principium hodierni euangelii, euange- commemorat, quod idcirco in hac dolium in minica legi ecclefia inflituit, vt huius hac do- meditatione in nobis ardefcat diuini minica amoris ignis, qui inundans vanitates, legatur. & exceflus, qua» fuper modum,& ratio ne his diebus beftialiter fuperexcre-fcunt,temperet,abforbeat,& confumat Siquidem penitus irrationabile eft cp hoc tempore,quo nos ad inftanté Qua dragefimam digne agendam praeparare & accingere debemus,quod purgandis mentibus falubriter inftitutum eft.tan ta carnis lubricirate, ebrietatum,& co mefationum fuperfluitate, morum la-fciuia, & inhoneftate, variis transfor mationibus gentilium errore introdu tìis, & vniuerfis nos turpitudinibus polluimus, vt ad eas diluendas multx quadragefime non fufficerent. Volens lauare corpus fordentibus fe fpoliat ve ilibus iturus ad Balnea. Purgaturi mé tem à priftinis toto anno contradis fordibus , nouis nos fqualoribus, ac peccatorum farcinis oneramus. Et quid dilediflimi prodeffet, fi vniuer- fa his diebus confumeretis, omnia de-uoraretis, omni vos turpitudine fodaretis . Nutiquid per haec famem, aut carnis concupifcentiam extinguere po teritis ? Reuera hxc gaudia ( fi tamen gaudia,& non verius infaniadici debeant ) in pundo ceflabunt, atque extrema eorum ludus occupabit,pauper tas,& infirmitas. Etvtinamceflaret hsec abufio his diebus, & non etiam in ipfis facris diebus continuare -tur. Rogo itaq-,& per vifcera lefu Chii fli vos exhortor,quatenus faltem ab illa diabolica abufione caueatis, quam doli artifex in multis introduxit locis vt totiu s Quadragefimx frudum tollat, ne etiam in proxima quarta feria, quae caput ieiunii vocatur, & eft nouis comefationibus ieiunium foluatis. Ac dum capita veftra Deo humihada funt ac cinere confpergenda, tunc maiori infania choreis, & turpittudinibus for deatis. Noluit ille quod ficut capitela: fo nihil fanum remanet,in corporeità foluto ieiunio in hac quarta feria, que caput ieiunii dicitur, tota cenfe-tur Quadragefima violata, vt habetur confe. diftin. Non oportet. & c. non licet. Et beatus Maximus in fermone,qui incipit : Ante dies deuotionis ait Qui conftitutum numerum vnadie manducando praeterit,no vt vnius diei : violator exculatur, fed vt totius qua-dragefimx tranfgreflor arguitur.Deni q; fi quem rerum paupertas, corporis infirmitas, aut laboris neceflitas à for-uanda ieiunii abflinentia die altero forfitan in toto, vel in parte excufa-ret.Quidexcufationis pretendere po terit indiftridi iudicis examine,qui pro fola lafciuia,immo pro contemptu ecdefiafticae ordinationis temere recu fat leiunare? Non ille velut cecus illuminatus Chriftum fequitur, integros 40. dies non abftinens, fed illuminatus fide fuum illuminatorem contemnit , & fadus proprie falutis ini-memor contradicit. Vos ergo non fic, fed abhorrete vana , refugite falfa, declinate