Dominica Mifericordia domini. cele contra Deiprxceptam,aut migrare ex hoc leculo, eligit Deo diletto mo ri, quam offenfo viuere. Qui fic odit animam fuam in hoc mundo, in vitam xternam cuftodit eam,hic animam fua pro feipfo ponit,& paftoris verih eredi tatem accipiet in futuro. Aliam quoque hic pro populo elici-Mercena musdottrinam , vtfcilicet mercenarii rii licet quamuis quo ad feipfos fint reprobi, reprobi, non tamé ideò àpopulo fpernédi, quia nonfunt populo vtilesfunt,&neceffarij.Hxc do à popu- ttrrna fententialiter eft beati Augufti-lis fper- ni vbi fupra,ait enim : Mercenarius & nendi, culpabilis eft, & neceffarius,quia in ali quo vtilis eft, nec mercenarius diceretur, nifi acciperet à conducente merce dem fcilicet pro laboribus. Sed quomo do neceffarii flint,infra, oftendit dicés: Audite quia neceflàrii funt.Multi qui dem in ecclefia commoda terrena fetta tès,Ghriftum tamen praedicant,& per eos vox Chrifti auditur , & fequuntur oues non mercenarium,fed vocem paftoris per mercenarium.’ Audite mercenarios ab ipfo domino demóflratos. Scribae (inquit Matth. ij.) &,phari-laei fuper cathedram Moyfi ledent,quae dicunt,facite,qua» autem faciunt,face-re nolite.Quid aliud dixit,nifi per mer cenarios vocem paftoris audite? Seden do in cathedra Moyfi legem Dei docét: ergo perillos Deus docet.Sua vero illi fi velint docere, audireinolite, nolite facere. Tales licet fua quxrant,non qux Ie fu Chrifti,nullus tamen aufus eft dicere populo Chrifti: Tua qugre,non qug Iefu Chrifti. Quod enim male fecit, • non praedicat de cathedra Chrifli-Bo-trum ergo carpe.fpinam caue.Botrum non de fpina exortum. Nunquid•( ait dominus ) colligunt de fpinis viuas? Matthei 7. fed de radice vitisfpinis in cubantis genitum.Sicut enim aliquando palmes crefeit, inferitur fpinis, & portat fruttum fpina,non fuum.Cathe dra ergo Moyfi vitis erat, pharifieoru mores fpinae.Doftrina vero per malos, palmes in fiepe, Botrum ergo inter (pinas caute lege,ne dum quaeras fructum laceres manum. Et cum audis bona dicentem, ne imiteris mala facientem. Quae dicunt,facite,eligite vuas.Quje autem faciunt,facere nolite,cauete fpi nas.Etiam per mercenarios vocem palloris audite,fed nolite effe mercenarii cum fitis membra paftoris.Gaudet de-niq; apoftolus, quia Chriftus praedicatur,quia gloria Dei diffamatur,fiueper occafionem à mercenariis,fiue per cha ritatem à filiis,ad Phil. 7. Haec Augu. Ifta adduxi non vt mercenarios excu-fem,fed vt vos informem,quoniamno ui multos veftrum, & magis eos,qui cg teris religiofiores videri volunt,frequé ter oculum habere nequam, plus ad de fettus morum in praedicantibus, quam dottrina; veritatem dicentes,lumina p dicantium non lucent, opere, qux dicunt, noncomprobant, quid ergo attu ri fumus?Sed attendite,quaffo,quia om nis praedicans operatur humana, qui» ex libertate voluntatis,non autem pr^ dicat nifi diuina,quae docent feripturae Siplus. in fuis operibus,; quam in Chri ftf dottrina confiditis,nuquid iam ma leditti eftis?quia malediftus homo,qui confidit in homine: aitHierem.17.Nu quid lumme caretis fi obtenebrato lumine humanae attionis lucet lumen ve ritatis diuinx?Quod eft maius lumen hominis an lumen Dei? Cui magis ere dendum?homini an Deo’Cauete ne de illorum numero inueniamini,de quib* Grego.vt allegat magifter diftinft. 19. quarti,ait: Multi,dum plus viam facer dotum,quam fuam difeutiunt, in erroris foueam dilabuntur,minus confyde-rantes q> non eos vita facerdotum tede ret,fi humiliter bonis facerdotum admonitionibus aurem accommodarent. Hxc ibi.Nolite.ergo caufari vos dere-liftosjdum etiam per mercenarios pa-fcit vos Deus, qui folus eft paftor bon" cuius vocem vbicunq; auditis imitami ni, quatenus per eum introduci merea mini ad pafcua fempi terna, ipfo prx-ftante,qui cum patre, & fpiritufanfto viuit,& regnat Deus per omnia fecula feculorum. Arnen. DQMI-