Dominica inuocauit .ih eanduttì Deum, ait ille, Peccare define & bene fac . Dictu prior iniquitates tuas, vt iuftificeris, inquit prophxta. Efaix 4j.Recognofcet, quia peccalli, & fi agnoueris, initium correftionis fa .ftum eft tibi. Noli dicere (ait Chryf.) perii quia iam medicum habesfatis for tiòrem te,& potentiorem, quam infirmitas tua eft. Medicum habes,volunta tem tuam fi volueris , emendantem, & pòtentem,& cupientem.Cum enim no eflès,fecit te.Etquia peruerfusefteftus es,multu magis te emendare poterit, qui te iuftificauit, vt ceflès. Num faftu &nutritum poterit obliuifci? Difce vt Chananxa noftra, quia non obliuifce-tur miferere Deus . Non nifi ad opes, qux perierant domus Ifrael, fe miflum afferit, quoniam horum in perfona pro pria ipfe apoftolus fuit, & tamen genti lem idolatrato fufcipit.Canibus panem filiorum non eflè dandum aftruit, & ta men hanc,cui loquitur, nedum micis, fed panis abundantia fatiauit Ait em, O mulier magna eft fides tua , fiat t ibi ficut vis. Petiit mulier filiam curari à domino, & non modo curat eam domi nus,fed ipfam contìituit fili£ fu<£ medi tam. Non dixit, fanetur tibi filia tua , fed fiat tibi .ficut vis q.d.fecudum Chry loft.Tu inquit eam cura, efto medica , tibi committo medicamentum vt imponas ei. Fiat tibi ficut vis, voluntas tua curet eam.Non iuflit, non imperalo t demoni vt exiret ,■ fed fiat tibi ficut Vis. Voluit enim vtipfa mater fanaret filiam eius , dxmonemque fugaret. Nec ex auditionis dilatio,aut petentis obiurgatio aliquid diuinx detrahit mi fericordix, quinimo magnificat magis dum &ipfe ad mulieris profeftum fuit & conftantixfidei, ac virtutis eius declaratio manifefta. Nihil ef . Et ne forte aliquid irremiflibile effe fe irre- ’n peccato tuo,aut peccatum quafi na-miffibile turale tibi relinqui non polle exiftimes in pecca Attende, que nam h^c eft, qux ante à toproba domino nofciturexaudita. Mulier eft tur exé- ^.mulier Chananxa.Mulier eft fecun-plis. dum naturam illa vetus, (dicit Chry.) arma diaboli,qux hominem de paradi- so expulit, mater peccati, initium iniquitatis ,prxuaricationis materia. Ip-fa illa mulier,& Chananxa gentilis ido latra , propter quod & canis à domino vocata, quia dediti fuere gentiles cultui idolatrix,ficut canes circacadaue-ra animalium defunftorum,dicit Lyra, in peccatis infidelitatis fux nata, & na tricia,legem; ignorabit, prophxtas non legit,nec miracula vidit, & inde confidenter egreditur peccatorum fines, & dominum imitatur. Mira res (ait Chry foft.Cananxa fequitur, iudxi fugiunt, domeftici derelinquunt, alienigena hq ret.Non ergo(ait idem).naturalis malignitas eft. Liberi quippe arbitrii nos creauit Deus,, vt voluntate noftra cum adiutorio Dei,quod volumus, faciamus.Ideo fi publicanus es, potes.fic rieuangelifta. Si blafphemus es, potes fieri apoftolus.Si latro es, poteris para di fi colonus effici. Si magus es, poteris dominum adorare. Nec vlla malitiaeft quxp^nitentia non fòluatur. Et ideo tanquam principia malignitatum elegit Chriftus, vt nemo in finem lemet-ipfum defpiciat. Ecce aperta eft nobis ianua vitx , porta mifericordix. Ingrefla eft ante nos Chananxa,fequamur eius veftigia nos inueterati chriftiani. Quid enim egit?Egrefla eft(inquit Marcus)de fini bus illis Tyri.f.& Sidonis.Bonumfalu tis principiti.Ita agamus & nos. Egrediamur non modo de Tyro, & Sidone .i peccatis , fed de finibus Tyri, & Si-dis.Egrediuntur multi de peccatis hoc facro tempore , cum bonis poenitentiam fimulantes,plangunt, filét confité tur, fatisfaftionem fibi imponi poftu-lant,& aflumunt impolitam, atque per ficiunt aflumptam, fed adhuc intra fines peccatorum commanentes, ipfos non derelinquunt. Vnde & fe putantes in viam falutis ingreflos, feipfos illaqueant,& defraudant-Exeunt enim de peccatis,& non de finibus peccatorum qui hoc tempore quxdam peccata r«-linqunt,quxdamfibi referuant. Qui denique & fi modo à fingulis quantum ad exteriorem a ftum recedunt, in pro-