-Óòlninica ludica vita amici fuit fibi pratciofior.Eft ènitn jpfa iudicium maxime charitatis, fecu ■dà illud Ioa.K. Maioré charitatem ne mo habet&c.Neq;.n.rtiors Chrifli fuif fet praeciofa patri, nifi ad patris hono ré prò iuflitia fufceptà extitiflet. Quó preciofa eft in coofpettu domini mors Tanttoru eius?pfaì. 11 f.Non.n.iudxorù inuidia illa patri fecit placabilé , ficut nec cuiulcunqj alterius latrocinio ini terempti mors Deo placet. Pro qua ergo iuflitia anima Tua tra didit,nonne ex obedientia: prjecepto? Qui autem óbedientije p rance prò fe fu Chriftus }'compellitur , & ita videtur morcu^ Chnflus contra voluntatem animam pro lutti fuam tradidifle. Pro folutione notan-tia_’ & dum q> multum refert dicere: Chriftus 3U0‘ animam fuam tradidit, quia feruauit obedientiam.Et Chriftus animam fua tradidit exigente hoc praecepto obedié ti».Pro cuius intellettu fupponendum nunc creatura rationale iuftà effe fatta & ad hoc a? Deo frueretur in beatitu-dine.Nà & beatitudinem fine effe homi nis,& per virtutes illa pofle attingere, etia populorfi eft fententia,vt patet per totii libru Eth. Nà ad illa. tédit natura liter omniu hominu intétio ij.de trini. & j.de con'òl.Beatitudo aut cu fit fum mù,& optimu nó pót cofiftere nifi in p fettiflimo attu nobiliflìmarù potétiaru animx relpettu furami obietti.Hic aut eft intuitiua vifio, & fruitio deitatis. Exigit ergo hoc Deus ab homine, vt ve ritatem, & iuftitiam viuendo, & loqué do indeclinabiliter teneat tàquam via ad beatitudinem Cui .f. iucundiflìmam fruitionem. Propter hoc enim creatus eft hó^ppter hoc in leruituté hominis redatta eft omnis corporalis creatura, pp hoc Sol,Luna,& Stella: nobis lucét, propter hoc celbm fuis influétiis terrà fecundat, propter hoc tèrra nos fùften tat,& vittualia nobis partili it. Aqu.-e fiuùt,ai?rferenatur. Omnia’quòq; vno coifenfu hominw feruiunt vtilitatf,vt b6 viuendo veritati,& iuftitijéjfiiò feriat creatori Verita’s-nanq; & iuflitia omné virtuté includunt. Veritae ifitel-lettualé,iuflitia moralem. Et ad hoc p f£> obedientiam tenetur homo Deo Hanc igitur obedientia debebat homoChri flus Do patri,eiufq; Jiumanitas diuini tati.Tenendo igiturlndeclinabilirer ve ritatem,& iuftitiam Chriftus fecit id, quod paterna exegit .obedientia. Pror pter hoc autem quia docuit veritatem & tenuit iuftitiam ( quas oderunt Iu-da?i,quia fuere peruerfitati eorum contraria, & non ob aliud) perfecuti ftmt eum vfque ad mortem . Dicitur èrgo quod pro iuflitia veritatis animam fuam tradidit. Vidit enim mala iu-datortim , qua: fecerant , & quomodo inordinata , & diftorta affettione afficiebantur ad legem fuam,tran(gredien tès prateepta Dei patris fui propter traditiones fuas, vt dicit Matth. deci-cimoquinto.Populum quoque falfls d» ttrinis in errorem ducebant dicentes» luramentum , quod fit in templo,nui ■ lum effe, fed tenere,quod fit in atrio té pii, vt dicitur Matth.vigefimo tertio. Prohibuerunt denique, mifericordias opera impenfa homini in Sabbato , cfi tamen ipfi oué in Sabbato de puteo ex traherent,& alia multa, quae patét per euangeliorum difcurfum.Haec faluator nofter in eis reprehédit, eofq; ab hmói erroribus reuocare opere , & Cerinone laborauit. Sed & prophetica vaticinia in fe copleta,& complenda declarauit. Haec dicendo cótra eorum vota iniufti eorum inuidià contra fe excitauit Sed quia nunc veritas dicenda erat,maluit pro iuttitia mori,qua veritaté tue dice dà obticere.Sic ergo mortem Chriftus fuftmuit, quia ab obedientia minime declinauit. Morté ergo nó exegit pater à filio,fed iuflitia», & veritatis jpfeuera tia,ad quam malitia iudatoiu mors eft fubfecuta Sumamus exemplum congruum de principe mittente filium ad hoftiu expugnationem ; cuius mortem non vult, fed fortem ei9 in bello pfeue rantia,ne turpiter fugiat, etià fi p hoc imminentem ex perfeuerantia mortem declinare poffet.Sic in propofito:Chri-ftus non eft mortuus cogente obedientia. Non enim’habuit prateeptu deferé-di,vita,fed ne nojsfeueraret obedictia I tenendi