Éèptìs Dei non direftè contradicentes, qa modico oleo crefcit maximus ignis, & fomes peccati femper ad malum in-clinatur.Sufficiat pro huius probatione dottrina Chrifti omnium digniflìma di centis. Expedit vobis,vt ego vadam. Ni fi enim ego abiero para, non veni, ad vos. Si a utem abiero, mittam cum vobis . Dominica cantate. 17 3 Siena a- ^d tertium • Euangelium aliqua fi-bus co - aduentus fpirituflanfti.fi re- <-• " prashenfiò confcientise de fidei debilita turadef- te>de italitiat imperfeftione, deiudicij fe S S*' fatati defcftùofo timore. Hsec enim in fe cognofcens homo,& emendam fi,p-pofitu concipiens, teftimoniu habet (pi rituflànfti. Quo cétranegligentes hnt fpiritumfanftum teftem contrarium. Ipfe enim eft, qui reddit teftimonium . fpiritui nofìro. . Qui ergo credit in Chriftum,ei amore infierendo,hic hét teftimonium. Refert autem credere Deu, & in Deu.Credere in Deu no eft finefpe?& charitate. Cre dit ergo in eum,qui ei charitate vnitur, & incorporatur.Aug.ferm.6z.de verbis euangelij.Sccundu fignu eft propofitum de recuperando iuftitiam negleftà, hoc eft propofitfi firmò conformandi fe voluntati diuinae.Iuftitia enim,de qua fpi rituffanftus mundu arguit, eft iuftitia legalis,non particularis.fi efficax imple tio omnis paterna voluntatis ,& obe- . diens fubieftio toti legi. Sic em ait apo ftolus. Humiliauit femetipfum faftus obediens Sic. Mifericordi^ fuit, quod caufam notìram agendo peccata noftra portauit in corpore fuo luper lignum. Iuftitia’ fuit, quod poft gloriofum mor tis triumphum ad patrem rediit. Hsec •n. iufta qucdà merces fuit obedientia* illius, qua faftus eft obediens vfque ad * mortemignominiofiflimam, lententia eft Aug.fer.6z.de verbis euangelii. Meritò ergo mundus de iuftitia Chrifti, qua ad patrem vadit, arguitur,qui,qua* fua funt,qu»rit, non qug lefu Chrifti , Jierinobedientiam,& non impletioné egis,qui eft amor effeftiuus. Et fic redargutio de peccato eft redargutio de attore effeftjyo, fed de iuftitia eft de amore efteftiuo. Siquidem iuftitia via ' eft a d regnum, ficut ait dominus. Si vis ad vitam ingredi, fcrua mandata.Mat. decimonono. Tota vero iuftitia eft legis obferuatio. Hanc vero Chriftum tenuifle, probat patens afcenfus eius ad patrem.Si enim iniuftus,&non ex Deo fuiflet (vt iudaei conuitiando dixerunt) ad patrem non afcendiflet. Tertium fi-gnum eft, Si timemus iudicium finale futurum,qiria fi diabolus princeps mun danorum iudicatUtf eft fententia damnationis^ nos,qui membra éius fum*t iudicabimur. Si enim nos hic iudicaue rimus, concipientes propofitum falu-breviuendi Deo, non iudicabimur ì domino. Ideo hic attendamus argue» tem fpiritum,& reformemur ad eius correptionem, vt ibi eum habeamus eundem nos faluantem,& omnia remittentem . Difcamus ergo in fide fo-lidari,fine qua impoffibileeftpiacer» Deo, vnde & peccatum infidelitatis a» tonomaficè peccatum dicitur. Et quia omnismalus ignorans 3. Eth. imitemur iuftitiam eius, qui afcendit ad patrem, non patiamnrfruftrari exemplar nobis oftenfum. Non folum eft vita i» praemio, nec veritas tantum in verbo f fed via ih patenti conuerfationis exemplo. Timeamus iudicium,quia fi pria ceps mundi huius iudicatus eft, fi peccantibus angelis non pepercit z. Pet.z. fi non originali mundo, fi non Sodomi tis,fi non Ifrael in deferto Quid de no bis fiet?Harc cogitantes, & opere perficientes , teftimoniu habemus fpirituf-fantìi prjefentix. te Sermo. 11. in ordì* ne. XLV. CV M'veneritille, arguet mundum de peccato. Io. 16. Saluator nofter ex hoc mudo tri fiturus ad patrem, difcipulos , quos ex omnibus midi hui9 homimb9 elegerat vt