Dominica inuocauit In Chri fio ieiu-nante in deferto nobis p ponitur exemplu noui tyrones pugnare debent contra vi tia,omnia expellendo,atq; vetere depo fito homine cum luis aftibus nouam vitam , qux eft in Chrifto , inchoare. Eft & ingreffus ille videlicet in deler-tum prim5 ducis noftri aftus,quo poli longum. 30. annorum filentium accepto baptifmate,iam Ce mundo manife-ftaturus, confummationem operis , cp Puan£- jgdjj. patér ideft noftrae reductionis per veritatis praedicationem, mira culorum operationem,ac noftri folutio nem debiti iiichoauit.Ait enim Lucas. Iefu baptizato , & oranre apertum eft celum, & defcendit fpirituffanftus cor porali fpecie , ficut columba in ipfum & vox decolo faftaeft:Tu es fili5 me5 dileftus in te complacuit mihi. Et iple Iefu s erat incipiens quali annorum tri ginta. Quomodo incipiens Pfequitur. ’ Plenus fpiritu fanfto,regreffus à lorda ne,& agebatur in fpiritu in deferto die. bus quadraginta. Nobis ergo de defer to ad paradifum tendentibus oftendi-tur aftionum fuarum primitiis,quibus itineribus reditum inchoemus. Nunc enim itkdeferto Chriftus homine in ftruitjinformat, exercet vtiq; incipien tem,quem vbi videt robuftiorem , per fata, & fruftuofa traducit, & tandem in paradifoconftituit. Sic enim difci pulosfuos (ait Ambr.) in agro culto, & fruftuofo collocaueratjdum per fata tranfeuntes Sabbato euellebant fpicas Matth. 11. Tandem in paradifoconftituit paflionis tempore dum egreffus trans torrentem Cedron in hortum in troiuit ipfe cum difcipulis fuis. Agru deferto,& facundo agro hortum confiat efle potiorem. Deniq; pendens in cruce,latroni dixit: Hodie mecum eris in paradifo Lu.zj. Sed quia nunc incipimus in initio Quadragefimse,videamus quid egit do minus incipiens poft baptifma,vt eius veftigia imitates etiam ibi incipiam5. Clare autem nobis euangelifta defcri-bit afta per Chriftum,ita dicens:Tunc ideft ftatimpoll baptifmum. vt habet Matthxus: Duftus eft Iefus in defertu à fpiritu &c. vfq; in finem. Ecce often dit dominus quid baptizato,& adDefi. conuerlb expeftandum ,quid agendu, quid cauendum. Expeftanda eft tenta tip,vacandum eft ieiunio,cauenda le-culi immunda conuerfatio, ideò bapti zatus Chriftus ftatim relinquens turbas feculi,defertum introiuit, ieiuna-uit,tentatorem admifit.Dequo Chryf. homil. ij.fuper Matt. Quiaomuia ad nos erudiendos facienda fibi, & patien da fufceperatjin heremo quoqjfe patitur abduci,& cum diabolo inire certa-tamen,vt vnufquifq,- cum fuerit bapti zatus, fi poft baptifma maioribus ten-tationibus vrgeatur non turbetur,qua fiinfperatum aliquid fibi obuiarit. Et fequitur. Propterea & dominus ieiuna uit,non quia hoc indigeret ipfe, led vt nos doceret,quibus ante baptifmapeccatum dominatio ventris intulerat, q» poft baptifma non delitiis, atq; temulentiae non menlae aepulis onultae , led ieiunio animi debemus intendere. Et quoniam ad ieiunium quadraginta die rum, exemplo domini praeceptum ec-clefiae nos aftringit,cui(prohdolor)noti iam occul te, fed publice ac palam à co pluribus contrariatur . Ideò ceteris dimiflis , de ieiunio quali nunc magis neceflàrio fermonem continuaturus, ad alliciendum ad ipfum fideles.Primò quam laudabile eft ieiunium, & quam fruftuofum. Secundo oftendam breui-ter,quibus vt tale fit debet effe circum ftantits circumfeptum. Duode - Quamuis autem ad inducendum cjm vtj_ vniuerfos fidelesad hoc facrumqua- ijtates ie dragefimale ieiunium,hoc folum fuffi- junije cere deberet q> eft praeceptum , & ita eius tranfgreffio mortifera,quo maius dici nihil poteft. Neleio tamen quopa fto quandoq; infirmorum animos mo-u et,quod minus,eft & quod maioris é ponderis,pertranfitur.Ideò fruftus ie-tunii falutaris attendite, fi forte ex his moueamini ad pr^cepti obleruantiam, quos etiam ignis gehennae non deterret. Poffunt autem colligi exferiptu-ris,& fandorum doftrinis duodecim ieiunii vtilitates fiue fruftus. Quonia confert corpori lànitatem, menti tribuit