zy 6 Dominica XIII tere contra voluntatem dici prscepti-uam,& hoc plus òmnibus cauere ,hoc eft diligere Deum toto corde. Diligere Deum toto corde, eft voluntatem eli cere adum volendi Deo omne bonum, & omnem perfeftionem, & hoc plus velle,quam quodeunq; aliud. Et potius quodcunque aliud velle non effe, quam velle Deum non effe, vel aliquod bonu, feu perfeftionem Deo non ineffe. Diligere Deum tota mente, eft voluntatem praecipere intelleftui nihil cogitare , jftudere,imaginari, contemplari, contra praeceptuum Dei,& omnia credere, inquirere,difeere, quae Deus praecepit, iuxta illud Ecclefiaftici j. Quae praecepit tibi Deus,cogita femper&c. Diligere Deum tota anima ideft omnibus fenfibus, eft voluntatem imperare lingulis fenfibus,in nullum obieftum tendere contra voluntatem Dei praecepti-uam,nec aliquem fuum adtum omittere contra &c. Suo modo diligere totis viribus, eft omnes vires redigere,& regere fub obedientia mandatorum, & omnes virtutes motiuas corporis.Sic er go fecundum Auguftinum i. de doti. Deum toto corde, tota anima &c.dili-gimusjdum quicquid aliud diligendum in animum venerit, illuc rapitur, quo totius dileftionis impetus currit. Rapiatur inquam, fecundum exigentiam diuinorum praeceptorum. Hòc ad prse-fens de fecundo fufficiant. Diligendus autem eft & proximus, ficut nofipfi ad eandem beatitudinem, ad quam nofipfos’. Q uis ’fit clu£r’s cutn legifpetitOjQuis eft nroxim® Pr°ximUS? omnis’ mifericordiam.i. Roller b°num aHquod impendere pofiumus. Ergoomnis creaturabeatitùdinisno-bifeum particeps proximus dicitur angelus,viator, compraihenfor, aut qui purgatur.Viator omnis fidelis, & infide lis, quibus omnibus optare debemus fa lutem,& cooperari, quantum valemus &c. Hoc Chriftus hac parabola, intendit, quam expone ex poftillis y quia pulchra eft. , Peregrinationis D 0 M I X I C JL XII11 Sermo II. in ordine LXXVI. MV L TI prophete, & reges voluerunt videre, qua: vos videtisj & non viderunt, & audire, qua: vos auditis,& non audierunt.Luc.ro. • Nulla vifio beatior, nullus auditus yerebes fruftuofior in via, quam eorum, qui- tus jnpj bus adipifei felicitas vera poteft. Nam trja ]ia. quemadmodum (impliciter beatuseft bet qUje in patria, quifummum bonum posfi- quidvult det,omnia eius fatians defyderia. Ita jta &in beatus dicitur in via, qui ad hanc afte- vja bea-quendam in patria reftam tenet viam, tus nul-& nullo retardatur impedimento, quo jmpe-minus hinc exiens eam continuoconfe jjmento> quatur. ligatur- Hinc veteris teftamen. patres, pro-p’netae5& reges, Daui d,Iofias, Ezechias etfi redtamviam tenuerunt ambulantes redo corde coram domino', in omnibus mandatis , impedimentis tamen non caruerunt,propter qua: foluto mot tis debito, hanc ftatim non poterant adipifei, adhuc decreti chirographum cruci non erat affixum, adhuc rom? ph ea ign^a introitum occupauerat pa-radifi,adhuc regni coelorum claues hominibus traditae non fuerant, ffd has dominus in carne veniens, Petro, ac ceteris apoftolis cum fuis fuccefforibus tradidit. Ioan.vigefimo. Accipiteipir1' tumfanftum, quorum remiferitis peccata &c. rompheam igneam de ianu paradifi crucis vifloria amouit, atque mgreffum regni patefecit,.hinc in cruce triumphans, ait latroni, Hodie me-cum eris in paradifo.Luc.vigefimotci-tio. Chirographum quoque decreti co -tra humanum genus per peccatumpr morum parentum deferiptum ,&crU affixit,& fanguine fuo deleuit, ficut aa Co.i.deducit apoftolus.Idcirco P3tr prophete,& reges haec audire,haec vi re, inftantiffimis defyderiis voluerim,