Dominicallifericordia dominL ìffi «Ssfàluosfaceret i. Corinthio^- Qui feipfum non ingeffit, fed à domino vocatus, eleftus, & mìffus. Atìu. 9-etiam aecpoteftate illa vti voluit, quam à Chrifto accepit, ne quos eorum, quos gubernaret, offenderet,euangelio offen diculum daret, i. Corinthio. 9. Qui denique vt Chrifo. in fuo dialogo, ait; Dei praecepta feruenti deuotione tran Icenderat, & nufquam quod fuum erat quaerebat 1. Corinthio. 9. fedvbique quod ad illorum quos gubernabat, per tineret falutem.Et tamen tanta femper formidine premebatur cum in magnitudinem fui intendebat officii vt dicere compelleretur : Cafligo corpus meum & in feruitutem redigo, ne fortè cum aliis pr^dicauerojipfe reprobus efficiat i.Cor.9. Qtiomodo ergo non^timeant, & co tremifcant ,qui nequaquam ad Pauli .perfedionem attigerunt, qui frequenter , qua* funt, quaerunt, qui mandata Chrifli non folum nulla deuotione tra lcendunt,lèd & frequenter prxuarican do contemnunt, qui quod omnino databile eft,nonfuam vocationemexpe dant, Cedimprobefe ingerunt, intrudunt. Talibus enim vt Bafilius ait li.4. dial.Chryf in principio: Nullus relinquitur excufationis locus in his, quali errauerint poftea. Nam ignorantia* de-fenfionequi {ponte accedit, fe priuat. Audiet enim à iudice cur confcius tibi tam grandis inficientia?,nec habes exer citatum fenfum, ad hanc artem fine of fenfione tradandum aufius es accedere ac properare officium , quod vires tuas fuperat? Quis coegit, quis fugientem Violenter attraxit? Licet & ipfa violen ta attradio inidoneum non excufet in toto, etfi in tanto , vt in fubfequenti-dus Chrifoft. manifeflat. Si vero pa-ftori gaudendum alquando fuerit de profedu ouium,de lucro animarum de frudu verbi Dei, atque diuini nominis cultu ampliori gaudendum erit. Sic Gaio ait loannes in tertia canonica : Gauifus fum valde venientibus fratribus, & teftimonium perhibentibus veritati tux. Maiorem horum non habeo gratiam, quam vt audiant filios mees, in veritate ambujan - tes. Denique qui oues Chrifli in sterna pafcua delitiofiffima ducendas effe Oues maluerint, non hxdiàfiniftrisftatuen fint obedi, & cum lupo rapaci ideft diabolo,& dientes. angelis eius in ignem sternum prrci- , pitandi, & à morte fine fine depafcen-di, current hic audire vocem nedum auribus,fied corde,& imitari opere,boni pallores Chrifli etiam à quocunque fiue pallore, fiue mercenario prolatam, non proferentem, fed in fu a voce do-minumagnofcent. Neque ideo vinum ingratius fi fuerit proclamator impro’ bus.Et mandatum principis non min* obligat fi prxco perfonali culpa vileat. Ne tantum attendant miniftrum quan tum pratcipientem dominum, quonia etfi aliquando per mercenarios oues fuaspafcit dominus , iple tamen fem-per verus pallor eft, atqj bonus. Et tan tum de primo. Quantum ad fecundu dottrina ali- Dodri -qua accipiamus Poli eas, quibus iam aa ad p commoti eftis ad vitandù peccatorum gredien-occafiones, fluitas,ac vanas locutiones du in no adiungiturquoqj in dominica prxcedé uitate vi te contuendu latus dni,manus,atq-pe- tx nunc des.Qua: dotìrinx fi iam conualuerint incepta, in vobis,fiipereft iam dottrina alia, vt fpe magna,atq; fidutia fuffulti, tendatis fortiter ad progrediendum in noni-tate vitae. Siquidem via ilia , qux ducit ad vitam,arda eft,portaangufta,pe ricula quoque in via plurima, quam perambulare non poffunt inertes, effx minati, & defides, fed magnamini, & fortes fibiipfis violentiam inferre valentes. Hinc ait dominus : Contendite intrare per anguftam portam. Lue. 13. & Matth. 11. Regnum coelorum vim patitur,& violenti diripiunt illud, qui fcilicet animo fuo dominantur,non co / fentientescarni,& fanguini fedfortiter fibi violentiam inferentes, carnem fpiritui feruire compellunt in via vt tandem cum fpiritu eleuata, & glorificata exultet aeternaliter in pa -tria. Hinc hortatur propheta in L pfalmo •