éft fruflus excrefcentis. Quia vero do minus id femen interpretari dignatus . é verbu Dei, ideò eft quia p verbu Dei - fides in nobis geiieratur.Rom.io Fides ex auditu &c. Verbu ergo Dei femen dicitur ratione fide,qua in nobis gene rat,fine qua inutilis eft,& frué'tificat ni hil.Incremento auté charitas intelligi tur,vel gratia,quam fol* Deus dare po teli,ficutaitapoflolus.i. Cor. 3. Deus autem incremento dat. Opus vero cha ritatis,& virtus operis, fruftus intelli gìtur prxfens. Praemium vero beatitudini^,futurus,vtrunq5 tangit apoflolus ;Gala.y.Frutìus aut fpintus, pax benignitas.Impediunt auté charitatis infu fionem fuggefliones diabolica dum eis confentitur.Duritia peccatorum, quae gratiae (voléte dno) cótrariat,atq; folli citudo téporaliu in ipfisfiné contìitués Contra quae cuftodimus vineam ne fit corruptoribus peruia,fi nó omni fpiri-tui credamus.Si probauerimusan fpiri tus ex Deo.i. Ioan. 4. Sollicitudinem moderamur, fi primum regnum Dei q rimus,& iuftitiam eius , vt estera no-bis adiiciantur Mat. 6. Lapides eiici-mus,fi de peccatis penitenti! agentes, ipfa per confelfionem, & facramentalé abfolutioné repellimus.Vt ergo agrum cordis noftri diuino femini pparemus, verbum Dei intenta cordis auditione audire curemus,quia exijt qui feminat &c.Pro gratia Aue. In iflo euangelio duo nobis proponuntur .f. feminis larga eieftio,& eiuf dem. varia receptio. Semen nanq^expo nente domino,vt lup. fermane praecedenti vfq- ad illud apolidi.Vnde apoflolus 2. Cor. 5.Nec folum per bonos, fed etiam malos praedicatores veritatem populo annunciantes ipfe loquar, ficut per ludam,qui cum aliis miffus é. Matt.io. & Balaam Nùm. 24. Item de Caipha habetur Ioan. n.quod à feme tipfo non dixit, fed cum eflet pontifex antii illius,prophetauit.Spiritu autem fanfto reuélante non fibiipfis , fed nobis miniflrabant prophetae 1 .Pet.i.Ex