« 1 3 (itum iam fadum, fcd ad alitid faciendum; vnde fton* ftipponrt a&um primum> fcd fecunda formaent primus adus in ordinem adfecundum compofitum > "quia vt dixrfupra n. is , tot erunt? compofica, quot ertlnt formae afficientes vnanr numero teriaiYL^. 24 Confirmo meam coclufionem alia ratione efficaciorhfak tem in fententia probabilide potentia abfoluta Dei mea cohclu-fio vera eft 5 ergo eft etiam vera de potentia nat urali 5 in tantuni Deus hoc facere poflet abfolura fua potentia, in quantum fa-ciendo hoc non deftrueret naturam nec formae nec materiae ;dc quia immateria & fortna eflet talis facultas,-non folum per non repugnantiam logicam, verum pofidua & realis , & cum. talia facultas fit illi a piiincipio fuarum creationu m a Deo datafec® dum-propokionem fuarum ditiararum erit illis naturalis^tqud a Deo naturaliter in adu exercito;exire poterit /aliis vel notu* effet illis naturalis ,fcd fuperaddita,# fic mutaretur natura ma* tense & formas, contra luppofitum, vel fi cft na tu ralis ii lis talis virtus & faculta$;& naturaliter non polfet exire in actu, fruftra* toriU eflcts datura namque naturam refpicin primo & Deumup* fum tamquam caufaffi extrinfecam vniuerlalcmj crgo&c 25 Replicabunt abfquc dubio'dicendo , quod iha virtus ma* terias ad recipiendas fcumas omnes cft quidem ilii iridirar anatm? ra,& eidem natuTahs^ fed in fenfu ditiifo, &fucccfiiue, nonau^ tem irifenfu compofito & fimulrance. fdd*refponfum eft huio ratiOni eorum hic ii. 21. in hac lubfedione, vade nihil ad« dendumeft.4 25 Quoad fecunda parte quosftionis,flue conclufioni^pofit^ a hic, videt icet de fofmisdiberfe»in qua egoillani pono negati-.4 uam, probo etiam; eo quia in SynodoConftantinopolirana< aa can. 1 i .• diditur, f apparet quosdam in ramum Jmpietads ve-i nifie, vf hoWiihes duas animas habere’dogmataxient5 talisdgitur iffipietatis inUehtores, & fimilia fopacnrcs; cum verus,& nonum* Ttftamentum, omnefque Patres vnam animam rationalem hoc minem habere afleuerent, San&a > & vniuei