tenentur etiam Chriftianorum filii. Secundo. Chrijlus mortuus efi pro omnibus ilHsy qui ia Alam peccaverunt, juxta doftri- Apojloli, Oiigìnale peccatum nili per Baptismum dimitti non potelijnec enim illis protjetfe poteft Sacramentum pceni-tentite nam ii, qui fot is iunt, non poffunt Ecclefix Sacramenta recipere ; cum Baptismus janua (it omnium Sacramento-rum. Vel igitur Chriliianorum filii in Adam non peccaverunt, nec pro illis mortuus eft Chrillus, yel (i in Adam peccaverunt, recipere debent ex abfoluto Chriftj praecepto Sacramentum Baptismi, ut quod generatione attraftum eft, regeneratione mundetur. Teriio Socinus, OJìorodius, 1'olchelius exiftiroant, non teneri Baptismo Chriftianorum filios, teneri Ethnicos, Judaeos , & uno verbo illos omnes , qui nullam Religionem amplexi funt. Dicant vero adverfarii, qui ex parentibus fidelibus nafcnntur , habentne aliquam Religionem , an nullam.3 st aliquam habent , quaenam porro haec eft? Chriftia-na 3 fed huic quomodo , & quando nomen dederunt ? an parentum Religio ad filios cum fanguine manavit ? fed ip!i aderunt, Religionem uniuscujusque propriam effe debere ; fides enim in qua totius Religionis sconomiam ponunt , a parentibus in' (filios cum fanguine manare non poteft . Si nullam Religionem habeat , ,ex hac ipfa ratione , evidens eft, Baptismi prtccepto etiam Chriftianorum filios teneri. IV. tandem in Ecclelia Latina & Graeca femper baptizati funt Chriftianorum filii , rati parentes , fine Baptismi Sacramento filios fuos aeternam falutem confequi non potniffe , cujus confuetndinis originem Zi principium ( juxta regulant ■Cani lib. 111. c. 11'. ) cum nec ad fummos Pontifices , nec ad Concilia referre poffimus, (conficimus plane, eam con-fuetudlnem, doSrinam ab Apo dolis , qui Servatoris nò-fri mentem melius quam Socinus , Oftorodius , & Volchi-lius noverant , profeRam effe. PRO-