ad uifionem corporis vit? principis,&qi Deumfufcepic conuenimus.Aderat aut em frater Dei Iacobus,& Petrus proueftisfimatheologoru fummitas. Poftea vifu m eft ut uniuerfi hirarchse. ‘deft apoftoli laudarent,led vnufqmfqueerat ido neus infinitxuirtutis bonitatem thearchicxmfii-mitatis.Porrb alia tráflat io fie habat:Quomam,& cum ipfis ideoacceptabilibus noftns fummispnn cipibus.ideft apoftolis:Quomam,& nos vt gftima tur,& tu,& multi noftrorum fanitislimorum fratrum,in vifionem vitam inchoan tis, & Deum reci pientis corporis conuenimus.Aderat autem frater Deilacobus, & Petrus vertex ac honorabilísima theologorum íummitas .Hxc verba ut Vercellen fis exponit de corpore Chrifti intelligi habent.re-fert namque quofdam cum apoftolicis diÍci pulís conueniffe in montem Sion Apoftolos ad difputa dutn,conferendumque de incarnatione uerbi,& fi quod ait Dio.in uifionem,exponitur in contempla tionem.Prima tamen, expolitio eoiorem, & mihi utique amplius placet.Amplius autem poft bonfi pr^ftantisfimum Dei nomen,& in quo lañóla diui alitas lympidiüs contemplatur eft eííe, vt6.ca. de diuinis nominibus ait Theol.vnde Deus gloriofus Moyfen Dei nomen feifeitantem affari orfustego inquit,fum qui /um:harcdicesfiliislfrael,qui eft, anifir. me. Et unigenitus Dei: Antequam, afferit, Abraáfieret,ego fum.Vndelicut in Sum.cont.Pa ganos in li.de efle,8ceffentia.S.doilor determinat, Deus eft effe tantú ide ft Deus eft effe pürum inch pofitum,fimplicislimum,in le fubíiftensideale,ac leparatum.Effe quidem,ut Boethius, & Damafc., edifferunt,aílualisfimú,& formalis limum eft.Diui hum ergo effeabfq; omni commixtione,ac addita mento,in feluper fimplicisfime perfeuerans, omnem ailualitatem,& formalitatem,plenisfime, at-queperfeílé compleñitur. Ideoquediuinum effe fine implicitatis luiiniuria,uitale eft fapiale.ops, f^licislimum,liberrimum, lumme, dulce ¡lummé amabile,fummé pulchrum, iultum,ianftv.m,benignum,& quicquid pratftans eft,atque prarclarum, neque eft in Deo diuerfitas,ulla,fed omnia hqc in fuperadorando Deo, fimplicisfima unitas funt, & purisfimum lumen. In hoc tamen lumini diftant theologi,quoniam Hilarius,& Damafc.Boet.& An fel. praeordinant in diuinis nominibus bonum enti. Dio. autem,& Hierotheus primum Dei nomen aftruunt fore bonum,in hocipo ut Thomas te liatur,Platonem lequentes.iPrxterea poll hqc ap tisfimum,lucidisfimumque Dei nomen eft, aitus, & id á philofophispratcipue diiltim recordor, qm nec Dion, de hoc nomine mentionem induxit.Eft igitur ut i i.metaphyficp Arillo teles ait Deus aitus purus, & quidem hoc tam lubtileeft,fi rite intendo vtaltius uolarenon posfit naturale ingenium Ideoq; inde pro nunc celeriter tranfeo.Tantundé utro dicendumtquoniam aitus,& potentia, diui dunt ipfum ens,Vndelicut infimum entium.f.ma-teria prima eftpura potentia euius fecundum fe eft duntaxat moueri,& pati: lie primum in entibus eft purus aitus,cuius fecundum le eft cunila monere,& agere,nilpofle recipere,non pati, non mu tari, non perfici,nec quippiam de potentialitate ha bereadmixtum.^Et quidem haec eft uia pofitiua contémplandiatternam.infcrutabilemquediuini-tatem, ad quam omnis noftra agnitio, omnisque dominie? pastionis, ac humanitatis Chrifti conté piatio ordinanda eft.ipfa quippe prseftantior, eft, iyncerior atque lauiormientcm fi tamen capax fa- ila eft,amplius imflammas, deuotiorem quoque, humilioremque reddens,Porro uia negatiua contemplandi ineffabilem,vt Diomfius aftruit.effica-cior eft,& in ipfa ab infimis ordiri par eft prout z.c.myftics theologiae Theo.faffus eft.In primis qp pe fenfibilia omnia,hinc uerointelligibilia, atque dignisfima.a luperuiuenti,&cunilis incomparabiliter, infinitequefuperexaltato Deo auferre opor tet.uti.i&y.c. myfticq theo.docet. Ideoque in es ordio epiftol? ad Dorot.fcripfit fandius,cpdiuina caligo,in qua Deus habitare perhibetur,inaccesff-bilelumen eft,& fi quis in ea quid vidit, non Deu uidit.fed ad eorum,quae poft Deum lunt.diuinorfi videlicet effluxus donorum,in quibus fontale,cau faleque iubarvtcunquerefplendet. vnde ad Gaiu epift.s.ait Dio.qi omnium fummitas, fuperdiuinir tatem,bonitatemque confidit, prout f.a nobis ea intelligere posfibile extat.^Inluperauterii de dile itione Dei paulifper diilurus.hoc in primis corn-memorotqin bonum,& pulchrum,& dulce omnia appetunt,quemadmodum 4.cap.de diuinis nominibus Dio.introduxit, quo ergo ardore ^quo utique zelo,& qatftuanti fertiore, amandus, ample-itendus eft,qui eft oim bonorum fontana bonitas & item ipfa bonitatis effentia,cuius bonitas finem ignorat,& in quo fupereminenter, itemque cum immenfa plenitudine extat quicquid bonum eft, quicquid rite amari,aut concupilci ualet.f^licisfi-ma,ac uiuifica uita,pterna fepientia,interminabile lumen,omnipotens uirtus.fumma felicitas plenisfi rna pax: atque immenfa: diuitix;5 En*m uero Deus fublimis,&benedi£tuspulcher e, omnisque fandi tatis origo,&totius radix munditix,neque aliud eft fuperf^ltcisfimo effe,atque aliud pulchrum effe fed eius infinita hypoftafis,infinita pulchritudo eft fplendor, & decor uniuerlapulchrificans, adornas uenuftans,cuius uultum aftra matutina, omnesq; lilii Dei eum infatiabili fempef contemplantur ardore immobiliter inauertibiliter,& lucundisfi-meineumconuerfi,& ipfademu diuina dulcedo eos gaudiofisfime reficit,atque in le cum inxllima bilijCalidislimoqueaffeflu lufpenfos,in fe trahit, deglutit, transformat. Denique quemadmodum -n.c.de diuinis nominibus,&in li.de facro princi patu angelico a fleri t furnmus nofter Philo. Pacem omnia cupiunt,& ad eam .obtinendnm operatur, omne quod agunt:quoniam,& bella propter pace fiunt Deus autem pax eft omnem fenfum exupe-rans,totique orbi harmoniam,& Habilitatem,& co cordiam,& nexum impendens puippe qui fines fu permundani fui palatii,empyrei cph pacem repo-luit,lecurisiima,ac gaudioiislima tranquillitate, omnes militixlnx ignitas phalangas,excelfosque fatrapas fibrinuicem umens,in femetipfis llabilies &in lequoquefplicitas.Allegauijiam nunc in collatione pemtentihubertim Dionifium, nonfem-per uerba,fed fenfum compleitens.inhocipfo mi hi,uobisque parcens,eius quippe verborum teno-rem,memorix commendare mihi quidem effer difficile , ea autem intelligere , uobis ni fallor non ellet tam celeriter promptum . ac facile. Sunt uero ut Vercellenlis teftatur , quidam indofti , id incongruum illicitumque pu-tantis:eum tamen fanili,& ipfq quoque Dionyfius hoc fxpius agat.IUuftret faciem fuamluper feruos luos faluosque nos faciat in elemetia lua Res Mef fiaSjChriftus dominus,cui eftcu $terno genitore, ac almo paraclito gloria,magnificentia,imperium Sipoteftas,, &nunc,& in die ^ternitatis , Ame