J q D í, i? a A A D ; S ü X 0 •'>' E X £ O 'f A i A Tertiö. ait Apoftolus in etfáem Cap. V. Epift. Secoad. ad Corinth. Qíií Jwmís in hoc tabernáculo, ingemijcimus gravati, eo quod ttolitmus ex--fpoliari , ßed fu-perwßiri &c'. Scientes quoniam dunt fttnus in Corpore,^ pe-regrirtantur a Domino ( per Fidem enim ambulamus , ¿ non per. Jpectem } Andemus autem, i? bonam voluntatsm habetnus, magis peregrinan a Cor-pare , Ó* Prafentes efe ai Denen- . Evidens eft Peregrinan a Domina fi-gnificaré abfentiam a Domino, hoc eft , nos heic pofitos , á real! ejus pnefentiá fejanclos vivere ; Peregrinar/ a Corpore feparationens Animas ab ipfo Corpore . Si ergo Apoftolus melius fibi futurum ait, íi Anima fuá e Corpore abeat, ut íit Prmfens ad Deum : nonne tenes, San-dorum Animas bine evolantes illico ferri. ad beatificam prasfentiam Dei ? Propterea jure San&as Thomas Aquinas in Commentar, ad hunc locura fcribit: Confutatur per hcec verba error dicent/u'ifr, Animar San-ttorum decedentiumnunftatim poß mortem deduci ad vifionem Di . FD/nfru-ßra Sanbli anderem et deßderarent peregrinar? a Corpore, ß Jeparati a Corpore non efent Prmfentes ad Deunt . Ft ideo dicendum efl , quod Sanídi ßatim a marte vident Deum per efentiam , ¿T fient in ccelefti Manßene . Eftius qnoque vir inter Catholicos do&iffimus ex his Pauli verbis de-ducít , evidenter oßendi , SanflíoniM Animas Corpori&us exutas ( ßve a Corpore peregrinantes ; utroque enim modo loquitur Apofiolus ) efe Domino irrxfentes , ¿F quidem eo modo , ut jam non per* Fidem ambulent, fed per fpeciem teneant.. Hoc autem eß , Deum clare , i? per efentiam intueri . Ñeque diffentit inter Britannos praslaudatus Hammondus. Im ni o Cal-vinas ipfe ab hoc loco convidas , afirmare coaéius fuit , Juftorum-animas, mox ut eflCcrpore migrant, ferri ad prasfentiam Domini. .°c..ldem tradidere Patres, ex quibus untura feligo, Chryfoftomum Vídehcet , qui diferte hiñe fententiam eamdem eliciebat Homih X, in P' n Corinth. cap. v. En ejus verba ad hunc ipfutn lo- cura . i raßantius eß , cum Chrißo efe , quam Corpus a corruptione liberum acapere. Senfus autent herum verkomm eß hujufmodi . Vitam noßraru Ji ^on extinguit, qui nos oppugnat, ac morte afficit. Ne timeas : fidentent ÍTíSÍe ’ qUlim concideris atDs obtruncans . Fleque enim ille dum- MTNr ' ac ^at. i etiam ad DQ- prof ö ECTUM. COFIFESTIM ( ) TRAXSMITTLT . Fx Dom-Ar,’ ! dunJ, Anima c“ra Corpore conjun&a eft, peregrinatur a abeft ( netnn^ ’ * Pra3^en^a ^ei ♦ ejufque beata fruitione longc facie ad eni™ ’.lri carc«e corporeo vivens, advidendum Deum re ( ideft femrad T Pltar } TfuqUenS Cft’ ßt Peregrinaría Corpo« cum transferrV nbi rVSVVeh^raenter cupiat, atque in ennrlo-Cffilcftem Gloriara «S JT^ens a,i Vernum , hoc eft emigrare ad fperanda effet hasc CA .antumm°d? P°ft Refurre&ionem Corporura Poftquam definit An' ’ r°” dlxi^et Apoftolus ad eam nos duci , Wd" qui uuando i. r Vr ari CorP°re ’ fed QvrJem in fine OS dsl q filo «STfitL°,ranin0 ince! tUin eft. Atqui Paulus aper-, ideo exitum ab hac vita Juftis exopuri, qoia foluti a Cor-