C e Étf oï u M Résuersctìcmi, 35 tem Bnrneto venit . Requiem in divino Libro Animabus Jufìorum a Corporc fegregatis promiffam , nihil aliud effe, nifi ignobile m Quie-tem & Soranam , donee pofì quaraplurima Sæcnla ad Regnum & ad Vitam æternam in finera Mundi advocentur ? Ecce Apoftolos & veteres Paires , qui nullam aliam agnofeunt Requiem , nifi Regnurn Cœlorum & Vitam œtemam . Qaarc quura in Apoealypfi a^peilentur Reati, qui in Domino morìuntur , 5c polliccatur Deus, eos amodo , idefì a tempore mortis , futures in beatiffima illa Quiete : quid aliud refìat , nifi ut eo quoque ex loco deducamus Juftorum ’Beatitudinera exiraiam vel ante poftremum Judicium ; quæ taradera non primera» ineunda , fed tanturamodo augenda & eomplenda erit, quura Caro etiam ab Animabus refumta , in eonfpeàura Dei & ipfa confcendet ? Quura vero Paulus nuper Hebræis Fidelibus , & nobis quoque disent : Eeftinemus ergo ingredi in ïllam Requiem , rairum efì, qdei Burnet us non perfpexerit, fc incaute adverfari, ne dicam irridere Apo-fìolo , dura conteadit , ipfura , ejufque difeipulos , fefiinajjè quidem, ut ingrederentur in Requiem Mani Cœlefiem , fed ne póft Ânnos fane Mille & Septingentos id illis contigiffe , atque exfpeâanda en adhuc effe compiuta Sæcnla s ut illue taradem ingrediantur . Quid hæc ferat ? Alia certe erat Paulo fiducia, alia fpes, mimo fides . Atque id ip-fum erui poffe nihil videtur ex ejus verbis ad Ephef. iì. 5- ubi ait: Et quum efièmus mortui peccatis , eonviv-ificavit in Chrifio ( cujus grafite eftis falcati. ) Et eonrefufcitavit, & confedere fecit in cœlefiïbus in Chri-fio Jefu . Quin Præteritum heic pro Futuro adhibitum rette cenfcatur, non abnuo . Quod fpe nane teneraus , re quoque fuo tempore confe-queraur.Nihil taraen oliftat^quominus & Præteritum, ScFaturum S.Apo-fìolus conjunxiffe potaerit.Præ.cefferant enira Stephanus.aliique Jufii inter Chritìianos, quos Deus eonjedere fecerat in ecelefiibus . Se quoque , Ss Ephtfiog , ad quos fcribit , S? ceteròs in pofìerura Jufìos , ftatim a morte confeffuros in ecelefiibus tanta fiducia credit , ut libi videatur quodaramodo faétura , quod faciendum erat . Cur hæc interpretatio non toleranda felina,, fed etiam fine hæfitatione excipienda fît , quæ fequtlntur Apolidi - verba -, fubindicant . Quippe fubdit : Ut ofie-nderet in Steculìs' fupérvenientibus abundantês divitias'grati# fu# in bonitate fi-per noe in Chrifio-Jefu . Hi ice verbis Sæcula Chfiftianæ Ecciefiæ , ad filiera ufque Mundi decurrentia . Paulus lignificai . Si nemini ( quod Burnetus opinatur ) confédéré Jicuit , aut licebit in Cœlefiibus , nifi in Refarreàionc omnium. : quei, quæfô, abundant es divitias grafite Dei Àpoftolus adeo extolìit fapra tempora'àntepedeatia Chrifìura ? Non. defuere in Judaica Lege SS. homines . At ubi fìat-uamus, Chrifìi Fi-delium juftorum Animas, non fecus atque Aniraæ Abraham, Ifaac, & Jacob, ae reliquorura Patrura , a Coelefti Regno adhuc exclufas , & ad illud frufìra afpirantes , nifi quura tuba noviffiraa infonabif : ubi funi, inquiet Judæus, abundant}# ili# divin# grati# , qaas Apo- lli Par. „ E Ho