Cor v drum Resurrection e. 169 a quibus Mentis alee deprinlebantur , foluta efi& jam velut per vifionetn fini recondita Beatitudine . Panilo vero pofiea , quum cogitatavi Garnem re-ceperìt, turn demum earn quoque ad Glories Caelefiis Hareditatem fecum ad-rvifiuram ; & quemadmodum ab naturae. ctmjundiionem cerumnarum ipfius particeps fuerdt, fic etiam jocuhditates fuas cum ipfa communicaturam &c. Quanquam in bis fubobfeurum aliquid occurrat ob aliquot vocutn u-fum , quse quid Nazianzeno fignificarint , minime liquet ; attamen vix dubitari poteft, quin & beic mirabìlis Beatitudo defignetur , Sanétorum Animabus hinc folutis concefla. in Coelis ; Neque enim pa» tiuntur reliqua ex hac ipfa Oratione , atque ex aliis fuperius adduca, u t aliter interpreter!,ur. Heic ait, Animas Confefi'im accedere ad Dominum : fupra quoque dixit non feme! , eas Adfifiere divines Frinitati. Rurfus vero ipfe in hac eadem Oratione x. fcribit: Apojlolus Di-fcefiùm a Cor por e , Preefentiam apud Deum efiè affirm at ; vitam autem cor-poream, ut peregrinationem deplorai atque ideo quamprimum Diffilvi cu-pit. Et pofteaquam dixit , jam Csefarium magno illi Regi adfiare , atque ili ine emicante Luntine impleri, e vefìigio addit: Cujus exiguo Ri-vulo heic fufeepto {quantum fcilieet in-Jpeculi s ¿3* anigmatis adumbrate & ionfpicari poffùmus ) utinam ad ipfum Fontem pofiea perveniamus , pura mente pur am Ferii at em ìntuentes , atque frane laborìs in virtutis fi lidio exhaufii mercede vt inveniamus , ut perfseiius Ulte Summi Boni cqnfortio& contemplation e ( Stupì? d fruamur : quern quidem /aeree nofiroe di/ciplinar fi-nem tum Libri, turn Fbeologice laude prafiantes , efiè profitentur . In hac vita Rivulos tantum fperare poffumus ; in altera Fontem ipfum . Nequé~Jufìis tanta Felicitas ufque ad Refurrcétionem differenda efi: Supra vidifti, Gorgonium Nazianzeni ipfius fororem , poft degufta-tos in terra Divinitatis Rivulos , fublatam e vivis., ad Fontem ipfum jam peryeniffe. Relege ejus verba . Et base quidem magni Nazian-zeni mens , cui quum fe adverfarium prSdjderit Burnetus , Leéèóres mecum Burneto ipfi objiciant velim , quse Rufinus in Prologo ad Li-bros ejufdem Nazianzeni a fe converfoe , pane’s pofì ejus mortem annis i'eriptum reliquit : Solus efi, inquit, Gregorius Fheologusfde cujus fide ne diffidentes quidem , uti fieri Jolet , partes A? fiudia difputqrè potùerint ; fed td obtinuit apud Dominum C Fcclefids" meriti , ut quicum~ . que aujus fuerìt dodirince ejus in aliquo rejragarì , ex hoc ipfi., quia ìpfit fit magis Heereticus , arguatur. Manifefium namque judicium1 efi , non effi rtdi.es ffideì hominem , qui in fide Gregorio non concordat,. . • CAPUT XXL Theodoras Abbas, Dìdymus Alexandrians ,Gaudentius Rpifcopus Brtxiawts, Cgrillus- ITterrfcly-mitanns, Pmdentius HiPpanus, Amphilocbius Iopnìenjts, Epiphanìus Confiantienfis , Dama-fus Romdnits Pontifex , & Hegefìppus (cujus mtas exploratur) Ccelorum Rtgnum Jufii corporeo cadere folutis coniatura teflantur , ' - PR aeterea quid incomparabilis G rsecise Orator Saridhts "Johannes CbryJofiomus, Sàndlus Afierius Amafenus Epifcopus , polì Na-De Par. Z zian-