12 De Paradiso non tXHCTAÌA ton,Ines in bee vita adfnnt Deo, font com Deo, fpirito nempe conjoniS com ilio: nihil erat, cor Apoftolns diffolotioncm Corpons optare!,ute,fet com Domino! com ipfo qoippc hac catione erat etiam ,n Mondo v.yens. Ergo neceffe eli intelligamus, Apoftolo ante oculos fuiffe , pioeoi do-bio libi obventurum alium Animai ftatum , ubi ìfta e Corppre avo» laffet, ideft , fe potitnrum non fpirituali dumtaxat , led reali prie-fenda Domini, quacum Vitto-Dei & Beatitado conjancfta incedit . Subdit Burnetus : Pioruwt flofi mortem dici pojjànt ejjè cunt Chrifio , quatemi? erant in eufiodia Chrifii . Chrifiu? jam jam moriturus A~ nini am fuam ih ¡Manu? Patri? depofiuit, idefi in cufiodiam tutelarli Patri? . Stephanas quoque moribundu? in marni? Chrifii Animam fitam tradi-dit -, Domine fiefiu fufeipe fpiritum meurn , exfpiran? dixit . Eodem modo Anima Sancii Pauli effèt curri Chrifio in ipjìu? tutela , f apud. eum de-pofìta ufqite ad Reftrreclzcnem. Nefcio , an quid Arianum iftlulurret nobis Burnetus , exemplum Chrifìi adferens , deponentis Spiritata fuum in Manus Patris . Numquid tutela D eufiodia indigebat Anima Chrifìi , a qua nutnquam Divinitas fejun&a fuit ? Stephanos autem ( ut S.Auguft. verbis utar in Sermone 319.) pro cuju? Evangelio animarli pfuìt, illi commendavit itfam ammani . Domine , inquit , accipe fpiritum tneum . Fecifii me viclorem , recipe in triumphant,. Accipe fpiritum rneunt. Idi perfequuntur : tu fujeipe : //Zi ejiciunt : tu intromitte . Die foiritui me« intra-, in ¿audium Domini tui.Hoc eft e nini, Accipe fpiritum menni. Ce-terum fupertìua hasc effe , & Burnetum vagari» ut nos a feopo aver-tat, continuo Le&or intelligat, ubi recogitet , nihil aliud lignificali phrafi illa effe cum Chrifio , five recipi ad Dominum , uti Tertullia-nus legit, quani id , quod nuper vidimus in 2. ad Cor. v. 8. ah eo-dem Apoftolo repetitum , quum ait , Sanéìos perenpere peregrinaci a Corpore , hoc eft , mori , ac deftnere in Carne morati , ut preferite? fiant ad Dominami quas nonnifi de reali praefentia in confpeéèu Dei vivi , & de coeletti Gloria explicanda funt. Qiiod Utero denique de hujufmodi formula dicendi dirimit idem Paulus Theff. iv. 16. poft-quam Refurreófionem , & poftremum Chrifìi in fineMundi judicium defcripfit , & Juftos rapiendosk rtubibu? obviam Chrifio in ocra nos do-cnit, addir : Et fic fempe-r curri Domino erimus . Hsec diligenter animaci-veitenda ; nemo enim ex his non intelligit, efie cam Domino idem lignificare , atque Gloria ac Beatitate asterna fruì , quam ne Burnetus qui em Juftis polì RefurretSionetn & Judicium fupremutn negare au-us ett Hanc ergo Felicitatem adepturus , quod eli ad Animam , Apo-hoios tuit, fiati m ac eadem Anima di fiuta a Corpore fuiffet , quia on e titn curo Chrifio , cum Domino, futura erat . Inquit deinde Bur-netus , Apoiiclum .2. ad Cor. v. 4. dixiffe Holumu? exfpoliari, ideft non cupanus tnon : heic vero cópere djflA, quod idem eft ac mori; at-ha-m'1 C° cniPeratì^a l1Eec efle ? ut non repugnent . Sed o egregium ruoTnTlqU’ leVlbuS hlfce djfficultatibus diftinerì fe patita? . No-“ ivs, m quohoet hotnine varios effe Voluntatis aéìus, imtno &